Leveransinformation
Smidig och trygg leverans av ditt nya fordon
Inför din leverans

Inför din leverans är det viktigt att du tar med dig giltig legitimation och eventuella dokument som är relevanta för bilköpet.
Digital Signering

Alla avtal signeras enkelt och säkert med BankID för att garantera trygghet och smidighet för båda parterna i processen.
Betalning

Betalning sker enkelt via uppgifterna på köpekontraktet, antingen genom banköverföring eller Swish.
De bästa förutsättningarna

Vi erbjuder de bästa förutsättningarna för att du ska känna dig trygg och nöjd, oavsett om det gäller ditt bilköp, finansiering eller service av ditt fordon.
Vår personal

Vår personliga fordons överlämning är utformad för att sätta dig i förarsätet av din nya bil med glädje och förtroende och kunskap.
Vad händer efter min leverans

Efter din leverans ser vi till att du är fullt utrustad med all information du behöver för att njuta av din nya bil med trygghet, glädje och få en smidig start.
FAQs
Vanliga frågor och svar
Om du inte har tillgång till dina registreringsbevis, erbjuder vi möjligheten att beställa nya kopior åt dig. De nya kopiorna kan sedan hämtas säkert och bekvämt från ditt närmaste postombud.
Om du saknar en nyckel innan leverans, vänligen kontakta din säljare. För enbart en nyckel kommer det att debiteras för en ny nyckel inklusive programmering.
För att få mer information om din beställda bil och dess status, vänligen kontakta vår bilförsäljning. Vänligen uppge dina personuppgifter och köpeavtalsnummer för att underlätta för oss att bistå dig.
Betalningsinformation finns angiven längst ner i sidfoten på ditt köpeavtal. Vänligen använd ditt registreringsnummer som referens vid betalning.
Samtliga inbytesbilar förväntas vara i det skick som de granskades för vid avtalstecknandet. Eventuella skador bör antingen åtgärdas eller kan komma att debiteras, om ni inte åtgärdat dem.
Ja, det är möjligt att teckna ett serviceavtal i upp till 90-dagar i efterhand. Vänligen kontakta vår serviceavdelning